Laura Tonatto

Tonatto Profumi, op turf gebaseerd parfumhuis, vertegenwoordigt de voortreffelijkheid van de Italiaanse parfumerie in de wereld. Geboren in 2000, vandaag de dag het merk te uiten de kwaliteit vakmanschap van parfum: een perfecte combinatie van traditie en innovatie die resulteert in een scala van producten op betrouwbare wijze tot de diepste akkoorden van de ziel te raken.

Onder leiding van Diletta Tonatto, de beste zin van dit Parlement vindt icts in de olfactorische Galleries of Rome en Turijn, ouvert respectivement in 2011 en 2015. In single thesis Galleries, kunt u alle geuren van het huis te ontdekken, dronk aussi herontdek de kunst, muziek , literatuur en cinema door de reukzin, gestimuleerd met speciale olfactorische faciliteiten.

Alle producten in de collectie zijn gemaakt met behulp van de oudste en meest traditionele technieken van de hoge parfumerie. Alcoholische processen worden gefilterd door de hand, druppel voor druppel, in batches die nooit meer dan 50 liter, een verfijnde balans entre vakmanschap en innovatie De goedkeuring van de beste grondstoffen. Dit alles vertaalt zich in een echt ritueel, qui Maakt Tonatto Profumi geuren, uiterst draagbaar geuren die de bewegingen en het verstrijken van de uren zonder ooit opdringerig. Tonatto Profumi, evenals kwaliteit van het product, aandacht voor detail est: Italiaans gekleurd papier, zeefdrukken in platen van messing en vintage pompen, maken de producten van House gewaardeerd over de hele wereld, positioneert zich in de luxe sector.

FILOSOFIE VAN HUIS
Tonatto Profumi, is niet alleen het product, de geuren van het huis, in hun lichaam en het huis declinaties, in feite, bieden de mogelijkheid om je olfactorische portret en de volledige identiteit van de omgeving waarin we leven qui schetsen. Er is een echte olfactorische cultuur achter het merk dat door de ervaring gaat, om op het lichaam geleefd te worden. Een actieve ervaring om geleefd te worden in de Olfactory Galleries, met de verschillende workshops aangeboden door Tonatto, of op de meest bekende plaatsen zoals ons eigen huis. Hier, dankzij de interactie met speciaal ontworpen Dat nodigt uit tot voorwerpen heeft een soort intieme groet, bijna een ritueel, mensen kunnen ondernemen in een olfactorische reis, en (her) vinden hun proxemic ruimte, een verbinding met de elementen tot stand, het lichaam en de tijd waarin ze leven.